Hola!

Då var man igång med en ny blogg igen då!
Fick nyss världens blogg-lust, så jag gjorde då denna blogg lite snabbt :)
Designen från bloggdesign.nu och tillfällig header, fixad i paint..
Har nämlingen inget bildbehandlingsprogram på denna dator, och det går tyvärr inte heller att ladda ner..
Så tyvärr blir det bara vanliga oredigerade bilder, men det får duga just nu :)
Och juste, like bra att jag berättar det nu! jag är verkligen urururdålig på att komma på rubriker, så ni får nog vänta er ganska så mycket olika sång texter där..

Såå till standar informationen om mig då!
Jag heter iaf Hanna och bor uppe i norrbotten :) Jag är 14 år gammal, fyller år den 23 november.
Jag älskar att fota! Fast nu har jag haft en liten paus ett tag, men nu för någon dag sen så var jag ute igen med kameran i högsta hugg, så fotande börjar väll komma tillbaks :) Och bloggnamnet då, vars fick jag det ifrån? Haha, ja det är så enkelt att jag satt och funderade på ett bloggnamn, så såg jag mina jeans shorts, så då fick det bli så! Ja, jag vet inte vad mer jag ska säga.. Tycker det är lite små svårt att få till ett bra första inlägg :)
Haha, väldigt söt bild på mig & min kära vänn Therese! Det till vänster är jag. :)



Men, men.. Nu är det dags för mig att ta en liten dusch så adios amigos!

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

jaa låten är grym :)

2011-05-17 @ 20:07:37
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

kul att du är med! vinnarna presenteras ikväll! :d

2011-05-17 @ 20:14:51
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0